lørdag den 24. august 2013

Fødderne ... ?

Ja, jeg må putte hånden i vejret og erkende, at på trods af, det er dem der får mig frem, hver evig eneste dag, så er de SÅ forsømte. Jeg ser dem faktisk først, når de råber så højt på opmærksomhed, at de revner eller går i stykker og det er jo faktisk rigtig dårlig teamwork ik!
Så jeg fik trang til et fodbad den anden dag (dvs. jeg var begyndt at få så meget hård hud på vestre fods knyst, at det gjorde ondt og gav vabler, hver gang jeg løb) og måtte erkende, at det vidst også er langt tid siden at toiletskabet har indeholdt fodbadesalt osv. Så jeg måtte igang med google, for der må da være noget i køkkenskabene, der kan bruges.... OG JA SQ, det er der sørme. Selvom man sidder lidt og tænker...aarrhh... kan det nu også passe, så må man jo engang imellem bare gøre som der står.... Som sagt (skrevet) så gjort.... 1 balje (fået af tøserne i fødselsdagsgave :) 2 tsk groft salt og 2 tsk bagepulver og så fyldes der op med dejlig varmt vand. Resultat: Et par fantastisk dejlige afslappede fødder. De fik lige en tur med fodfilen også, så den hårde hud nu er væk. Jeg har ikke behov for de store bobler eller duft i mit fodbad, så det bliver mit foretrukne fodbads-kit fremover :) Pt har mine fødder fået forkælelse 2 gange i denne uge.... faktisk i dette år... Så de er glade :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar