fredag den 14. juni 2013

Så er løbe sæsonen skudt i gang

De første 2 løb er overstået, nemlig Frederiksberg Natløb og Alt for Damerne. 2 meget forskellige løb, for mig ihvertfald. Det første løb er tradition (vi startede sidste år ;) og noget jeg tror vi holder fast i, nemlig en hyggelig tur for min svoger og jeg. Sidste år tog vi 10 km, i den mest vilde silende regnvejr. I år var vi mere beherskede og holdt os til 5 km. Tilgengæld havde vi selskab at både min bonusdreng, min søns svigermor, søde Mette, verdens bedste kollega Lena og hendes veninde Rikke. Lena og Rikke var også med sidste år og også de overvandt vandmasserne. Men i år, var der dejligt vejr, temperaturen var lun og humøret var højt. Men nøj hvor vi knoklede. Jeg syntes faktisk at den føltes hårdere end 10éren sidste år. Men vi kom i gennem og havde en fantastisk aften :)


Det andet løb var Alt for Damerne. Løbet har en hel speciel betydning for mig og for at holde den gode karma, så løber jeg gerne. Med eller uden selskab. Meeeeen, igen fik jeg selskab at min dejlige kollega Lena og hendes fantastiske familie. Det var sååå hyggeligt. Lenas mor løb med, det var super godt gået.  Desværre fik vi ikke taget billede der, så I må nøjes med mit diplom :)



Næste løb er faktisk på søndag. Womens 10K løbet på Østerbro. Jeg ved ikke om jeg er klar til en 10ér. Jow, jeg kan godt løbe 10 km (fordi jeg er røv stædig ;) Men jeg ved ikke om mine ben er klar. Men jeg håber jeg tager den rette beslutning på søndag. I morgen tager jeg ind og henter mit startnummer og min t-shirt, så må vi se, hvad søndagen bringer :)

Jeg ønsker jer en glædelig weekend, fyldt med kilometer og solskin :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar