tirsdag den 10. september 2013

Mine skønne unger løber i Tivoli

Det er jo lidt fedt, når ens børn gerne vil det samme som en selv :) Og de elsker når jeg finder et børneløb til dem. Så denne gang blev det Jonas og Mathilde der fik kridtet skoene og løb med i B.T.s børneløb i Tivoli.
Det hjælper jo en del på motivationen, når der er en medalje, en goodiebag og et turpas med i "præmien" :)
Og de storhyggede sig og havde en dejlig dag. De har ihvertfald sat sig for, at de skal løbe hurtigere til næste år ;) Mor er stolt :D

Først skal publikum varmes op og selvfølgelig var mine børn på 1. parket ;)

Klar og spændte :)

Er I klar? JAAAAAAA :)
Og opvarmning skal der til :)

Og her er vi alle, mig, Mette, Lærke, Mathilde og Jonas :)
Målstregen er passeret og stoltheden er soleklar :)

Og det hele fejret med kaffe, kakao og kage :D
En helt igennem dejlig dag med min fantastiske familie. Børneløb kan helt klart godt anbefales, hvis man har børn, der godt kan lide at løbe :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar