lørdag den 31. august 2013

Sidste lange tur, inden :)

Ja, det blev den sidste lange tur, inden slaget skal stå :) Pr lige nu er der


til jeg skal løbe mit 2. (officielle) halvmarathon og i år glæder jeg mig faktisk. Jeg ved hvad jeg går indtil og har følelsen af længden i benene og ikke mindst i hovedet. Min tid er forbedret fra sidste år, så nu er der bare tilbage at få interval trænet lidt de næste par uger også bare få restitueret. Nej, jeg skal ikke ligge på sofaen i 2 uger ;) men jeg løber kun mindre ture. Næste weekend bliver den på 10-12 km og ikke højere end 7 km i hverdagene :) Så skulle kageformen være klar til kamp :)

Dagens løb idag var på 17,5 km og selvom det ikke var drømmegennemsnittet, var det dejlig tæt på :) (Drømmesnittet er max. 5:30 på de lange ture :)


Men glad og tilfreds efter turen og stadig med følelsen af, at jeg godt kunne have nappet de sidste 3 1/2 km i dag :)



God weekend til jer alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar