onsdag den 12. december 2012

Det er skidt...

jeg får ikke løbet. Jeg har faktisk ikke løbet siden sidste lørdag og det er faktisk noget rigtig skidt :( Først er der tiden. Jeg er semi-græs-enke i disse dage, så mulighederne er ikke så store. Så er der vejret... ja, det er jo ikke noget der hedder dårlig vejr, men nøj det er en go undskyldning, for at blive indendøre. Og til sidst er der motivationen, den er da helt i bund i denne tid.
MEN på søndag SKAL jeg afsted til fællestræning, så kan det da være, at motivationen vender retur. Det er jo kun en lille 20ér, vi skal igennem -lol-

2 kommentarer:

  1. Bare helt rolig, du ska' nok komme igen. Helt sikkert. KH Niller

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Niller. Jeg er sikker på, at du har ret :) Og tak for din altid dejlige opbakning :)
      Knus fra Mig

      Slet