søndag den 30. december 2012

Løbetur nr. 100

Jeg kan godt lide at udfordre mig selv, at slå mine egne PRér også er jeg os lidt tal autist :D Så da jeg lige fik kigget lidt nærmere på min Endomondo så jeg, at jeg havde løbet 99 gange i 2012. Så kan jeg ikke bare lade stå til, så afsted med mig. 
Jeg hoppede i løbettøjet, åbnede døren og så at det regnede :( Men besluttede mig for, at en lille 5ér må det kunne blive til. Men da jeg først var afsted, var regnen ikke så slem alligevel. Så den lille 5ér, blev til en 10ér :) 
Glad er jeg. Når jeg kigger tilbage på 2012. Fra hvad der startede som en slankeplan, er blevet til en passion for løb. Det har givet mig tilfredsstillelsen, da jeg løb min første 10ér, men endnu mere det, det giver mig, at jeg kan løbe 10 km i dag, som en daglig løbetur og ikke et mål.
Jeg har løbet et 1/2 marathon 2 gange. Et officielt og et som en del af træningen. Begge med stor tilfredsstillelse for mig selv.

100 løbeture - 634 km i alt - i 2012. Det lugter jo lidt af en forbedring i 2013 ;-)

Nu er jeg jo tal nørd og statistikken taler for sig selv. Jeg kan jo se, hvor der skal sættes ind til næste år. Så på med løbeskoene og god nytår til jer alle :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar