torsdag den 4. april 2013

2. løbetur

ØV! Den 2. løbetur er lige så nederen, som den allerførste 2. løbetur. 3,8 km og det var godt nok hårdt. Hårdt for lungerne og det kunne mærkes lidt i benene. Det tog også 4 dage, før jeg kom afsted på den 2. løbetur. Havde faktisk lovet mig selv, at der skal løbes hver 2. dag, med mindre at det er absolut umuligt... og det har det faktisk ikke ligefrem været :-/
Men jeg kom afsted, med indrømmelsen af at den fantastiske motivation der var der for 4. dage siden, ikke lige var der i går. Men stædigheden har slået ind.
Jeg har Liked en side på facebook, der hedder motivation. Den handler om motiverende billeder og ordsprog, til at lette røven og komme igang. Selvom det ikke er alle billeder jeg syntes er lige fede (syntes nogen af dem er liiiiige tynde nok) så virker de. Jeg kom afsted.
Næste løbetur er i morgen efter arbejde. Ja, i morgen... efter arbejde... JA! Afsted med mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar