lørdag den 20. april 2013

Op og ned...

I søndags lagde jeg lige en plan for træning i løbet af ugen, men men her sidder jeg lørdag aften og har faktisk ikke været ude en eneste gang i endnu... Min motivation går virkelig op og ned. Men den topper faktisk lige før vi skal spise (!!) eller en times tid efter, lige der hvor jeg putter Prutten. Når kl. bliver omkring 20, så er jeg færdig og har ikke mere energi.
Men jeg kan mærke, at jeg skal have rusket op i mig selv. Jeg har jo taget en udfordring op - Kvindetri til august - så derfor har jeg fået bugseret min mors cykel til matriklen (da hendes er væsentligt bedre end min (!!!))
Så i morgen står den på 5 km cykling, 3,3 km løb og 2,5 km cykling hjem. Jeg har ikke prøvet at kombinerer cykling og løb før, så det bliver lidt spændende at se, hvordan mine lår tager det...

God lørdag derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar