søndag den 5. maj 2013

I skal lige have den her :)

For 2 uger siden, ville jeg teste hvordan det var at cykle først også løbe bagefter. Vejret var godt og motivationen høj. Jeg hoppede op på cyklen og cyklede en lille omvej, ned til Damhussøen, små 6 km. Så stillede jeg cyklen og løb rundt om Damhussøen. Nøj det var hårdt for lårbasserne, de skreg allerede før den 1. kilometer var løbet. Det blev en tur, hvor jeg 3 gange måtte ned og gå. Men men, bedre end ingenting.
Da jeg så kom tilbage til min cykel, måtte jeg hårdt konstaterer at jeg havde tabt mine nøgler ;( Stædigt gik jeg tilbage til søen, for at se om jeg kunne finde nøglerne. Jeg vidste at jeg havde haft min mobil oppe af lommen på den anden side, da et par venner var igang med B.T.´s halvmaraton og skulle have et par ord med vejen. Så jeg gik pænt og spejdede i græsset, men uden held. Da jeg så stod på den anden side, tænkte jeg at nu kunne jeg ligeså godt løbe resten af vejen tilbage til cyklen, for jeg gad ikke at gå. Jeg kom retur og stillede min cykel ved en gammel veninde og luntede så hjem derfra. 

Mit lille eventyr to omkring 3 timer og da jeg kom hjem fandt jeg ud af, at jeg havde løbet små 8 1/2 kilometer (!?!) absolut ikke planen, absolut for meget til min genoptræning og det kostede mig også en del smerter i benene de efterfølgende dage. Men heldigvis, ikke noget det holdt ved :)

Jeg har dog ikke været ude og prøve at kombinerer cykling og løb, men må snart prøve det igen :D

Billedet er venligst lånt hos fitliving.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar