tirsdag den 1. januar 2013

2012 vs. 2013

Jeg startede op på mit løb den 5. januar 2012. Dette var en blanding af for mange kilo på sidebenene, dåbsattesten påstod at jeg ikke blev yngre og så trængte jeg i den grad til at bevæge mig igen.

Mit første løb blev små 2,91 km rundt i Hvidovre. De blev tilbagelagt på 21,33 minutter. Det var en kæmpe sejr for mig, at være igang med at løbe igen og den beslutning har jo i den grad bragt mig vidt omkring.

Så derfor satte jeg mig for, at løbe årets første løbetur i dag. Den skulle være kort men hurtig. Så selvom jeg har holdt lidt for meget hvil i december mdr. så blev det lange ben spændt foran. Jeg tilbagelagde de samme 2,91 km, men denne gang tog det kun 15,37 minutter. Så uanset hvor lidt jeg syntes jeg får løbet, hvor mange overspringshandlinger jeg laver eller hvor langsomt jeg syntes det går, så går det stadig fremad, jeg forbedre mig og kan se resultaterne på den lange bane.

2012 - 2,91 km - 21,33 min - Gns. hastighed 7,24 min/km

2013 - 2,91 km - 15,37 min - Gns. hastighed 5,29 min/km

Også er løbet igang i 2013, så må vi se hvor det bringer mig hen i år :)



Billedet er venligst lån hos AltforDamerne


Ingen kommentarer:

Send en kommentar