fredag den 25. januar 2013

Så kom dommen ...

Jeg tog den tunge vej og besøgte en fysioterapeut i dag. Og det var ikke gode nyheder jeg gik ud med.

Dommen lyder som følger:
En svær betændelse i venstre læg, der har mere eller mindre lukket for blodtilførsel i benet... en fiber i højre baglår... mobile led og lange sener, der gør sig udtryk i, at jeg ikke mærker smerten når skaden opstår, først når den er rivende gal... Så jeg har fået en ny bedste ven... Fyssen... puha... 
Jeg må med hånden på hjertet tilstå, at det virkelig er noget r.. Udover at jeg må erkende at min marathon drøm ikke bliver til noget til maj, så har jeg også de 3 test løb op til, der også går i vasken. Det i sig selv, gør jo ikke det store, men når man har tilmeldt sig og det første løbe nr. til Test 1, lige er landet i postkassen, ja så bliver man sq lidt muggen. Men der er ikke så meget at gøre. Jeg skal minimum holde mig i ro, indtil jeg har været hos ham 2 gange mere. Næste gang date er tirsdag morgen, så håber jeg at få lidt hjemme øvelser der bare sparker røv. 
Når, men pt. er der ikke så meget andet tilbage at sige end, God røv og god weekend :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar