tirsdag den 8. januar 2013

Søndage = Fællestræning ?

Ja! og så igen nej, forvirret... det bliver jeg os lidt. For jeg er SÅ hug på at have en fast trænings dag med selskab. Hvor man kan løbe sammen, snakke sammen og dele erfaringer. MEN det er så sjældent at jeg kan få lov at sove længe. Træningen starter kl. 9.30 på Østerbro, så det kræver lidt forberedelse for mig. Jeg skal ud af døren kl. 8.30 og jeg skal spise et par timer før (pga. den længere distance). Dvs. på en høj hellig søndag, hvor hele familien bobler, skal jeg op kl. 7.30 for at spise morgenmad også i tøjet og ud af døren. Jeg må indrømme, at det har været for nemt, at løbe selv. Jo jo, jeg løber søndagens distrance, blot alene. Og det var jo ikke helt det jeg ville, men forhåbentlig bliver det nemmere, når foråret nærmere sig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar