tirsdag den 27. august 2013

Løbekjolen...

Jeg vandt en løbekjole fra Curro Sport, en kjole jeg i den grad havde forkølet mig på i forvejen, så det var heaven, da den dumpede ind af brevsprækken. Nu kom det spændende jo så, om den var lige så fed at bevæge sig i, som den var fed at se på.
Jeg prøvede den første gang ved 15 km´ cykling efterfulgt at 4,5 km´s løb og jeg må sige, at den lever fuldt ud op til mine forventninger. De anbefaler at man tager en et nummer større, end man plejer at bruge og det mener de altså seriøst. Jeg har valgt min i str. L, mine løbebluser sidder tæt i str. M og behagelig løst i str. L. Kjolen sidder til i overdelen og falder pænt fra brystet og ned. Den er i et tyndt materiale og man mærker faktisk ikke, at man har den på. Den bliver ikke "varm" som løbebluser godt kan blive og længden er ikke generende for hverken løb eller cykling.
Mobil lommen foran, kan godt være lidt bøvlet, når man skal have ledning ind, tændt for musik og endomondo og have mobilen med ind, men det bliver nemmere gang for gang. Og når den først sidder, så er den ikke til gene tværtimod. Jeg er lykkelig over, at være sluppet af med min arm holder.

Dog havde jeg misforstået deres reklamer, så jeg troede, at de var ens på ryggen, altså lommer bagpå. Men som sagt, det var mig der ikke var vågen.

Eneste minus er, at den virker ikke til at være glad for sikkerhedsnåle pga. det tynde stof. Der er kommet bitte små huller, der hvor mit løbenr. har siddet, dog håber jeg de strækker sig væk, når den bliver vasket. Ellers er der en lille udfordring er, ved de næste par mdr.s kommende løb ;)


















Så alt i alt, en rigtig fed kjole at løbe og cykle i, så det bliver ikke den sidste, der kommer til at løbe med til fremtidens løb :)





4 kommentarer:

  1. Super flot kjole og super flot præstation du lavede den anden dag:0) Hatten af for dig;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er super flot, men den er også meget mere behagelig, end jeg havde turde håbe på. Jeg mærker slet ikke, at jeg har den på, så jeg tænker ikke over, om der er noget der generer, stikker udenfor eller lign. og det er en fed fornemmelse :)
      Og tak tak :) Jeg er også stolt.... så det skal da prøves igen ;)

      Slet
  2. Hvis du selv skulle købe kjolen ville du så vælge den med lommer til vand bagpå? Ville du vælge anderledes i forhold til med eller uden ærmer? Er i tvivl om hvilken en jeg skal vælge :-)

    SvarSlet
  3. Hej Anonym, jeg ville vælge en ærmeløs med lommer :) Både til væske, men også til geler :)

    SvarSlet